top of page

1. Czy można płacić kartą?
Tak, przyjmujemy płatności gotówką, przelewem, kartą, BLIKiem.

2. Czy w gabinecie jest poczekalnia?

Tak :) a w niej czeka na Ciebie woda, coś słodkiego i smakołyki dla naszego kota terapeuty.

3. Czy w gabinecie jest dostępna toaleta?

Tak.

4. Czy jest przewidziany parking dla pacjentów?

Tak, parkować można w wyznaczonym miejscu tj. 50m przed gabinetem (parking na 3 auta utwardzony kamieniami) lub na poboczu naszej wewnętrznej drogi osiedlowej.

5. Czy istnieje możliwość zakupu Voucheru?

Tak, posiadamy vouchery w wersji papierowej i cyfrowej (pdf). O szczegóły prosimy pytać w gabinecie lub telefonicznie.

6. Jak mam przygotować się na pierwszą wizytę?

Proszę zajrzeć w zakładkę "Jak się przygotować?"

7. Czym u Was różni się masaż leczniczy od fizjoterapii i terapii manualnej?

Podczas fizjoterapii to my wybieramy z jakich metod skorzystać żeby poprawić Twoje zdrowie. Wybierając masaż to Ty decydujesz że mamy korzystać z technik masażu leczniczego.

8. Czym różni się masaż leczniczy od zwykłego masażu?

Masaż leczniczy to specjalnie wybrane przez nas techniki łączące w sobie różne style masażu tak aby maksymalnie rozluźnić Twoje ciało. Masaż klasyczny składa się z określonych i podstawowych technik nie uwzględniających problem bólowy pacjenta.

9. Na czym polega Fizjoterapia z Terapią Manualną?

Terapia manualna to zestaw technik takich jak: terapia powięziowa, terapia narzędziowa, akupresura, pinopresura, igłoterapia sucha, bańki próżniowe, mobilizacje i manipulacje a także ćwiczenia indywidualne odpowiednio dobrane do potrzeb pacjenta.

10. Czy istnieje możliwość wydłużenia terapii jeśli będę przyjeżdżać z daleka?

Niestety nie, dłużej i więcej nie zawsze znaczy lepiej. Na podstawie naszego doświadczenia oraz tego jak Twoje ciało reaguje na terapię ustalamy czas trwania wizyty indywidualnie. Organizm człowieka może przyswoić na raz określoną ilość bodźców terapeutycznych dlatego też nie możemy zająć się wszystkimi kontuzjami i wydłużyć terapię do 2h.
Zaufaj nam! wiemy co robimy :)

11. Czy wystawiacie zaświadczenia o rehabilitacji, rachunki do ubezpieczalni?

Tak. Wystarczy powiedzieć na wizycie o potrzebie zaświadczenia np. na potrzeby ubezpieczenia czy dodatkowej opinii. Wystawiamy takie rzeczy "od ręki" jeśli jest to możliwe lub w ciągu tygodnia jeśli w poczekalni czeka już kolejna osoba na swoją wizytę.
Każde zaświadczenie jest przez nas potwierdzone pieczątką firmową oraz pieczątką zawodu medycznego z numerem prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty.

12. Czy możecie wystawić zwolnienie z pracy, z zajęć, L4?

Nie, nie leży to w naszych kompetencjach. Takimi sprawami zajmują się zgodnie z polskim prawem lekarze. Jeśli Ty, Twój lekarz lub Twoja ubezpieczalnia potrzebują naszej opinii - wystawiamy zaświadczenia o funkcjonalnym stanie zdrowia, przebiegu rehabilitacji, zakończonej fizjoterapii.

13. Czy wystawienie zaświadczenia są dodatkowo płatne?

Nie.

bottom of page